fredag 9 augusti 2013

Ordlös lördag


Ordlös lördag

14 kommentarer:

  1. Jobbet kallar, inte alla som har en så vacker vy på arbetsplatsen fin bild
    Ha en skön helg;-)

    SvaraRadera
  2. För en annan kan det verka som en fridfull oas men vardagen är säkerligen tuff.
    Önskar dig en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Hej säger min lilla Blå gubbe o jag vi är oskiljaktiga! Vilken härlig bild, så vacker. Men oj, de sliter nog hårt som Pumita skriver.
    Ha nu en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Fin båt som säkert fyller sitt syfte, även om det skulle ses som undermåligt i Sverige. Exotiskt!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild !! Väldigt stor kontrast mot våra vardagsbestyr här hemma :-)

    SvaraRadera
  6. Fin arbeidsplass, synes jeg, som slipper å arbeide der.
    Ha en vakker dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/08/10/velg-selv/

    SvaraRadera
  7. Din bild får mig att vilja bada!! :O)
    Jag tror också kaveldunet njöt...jag njöt i alla fall där jag stod och regnet strilade ner! Jag älskar regn! :O)

    SvaraRadera
  8. Spännande båt! Fin bild som andas lugn och ro... ingen stress. :)

    SvaraRadera
  9. Ett tufft liv, men en vacker bild! Ön/udden med palmer ser inbjudande ut!

    SvaraRadera
  10. Lite annorlunda liv och miljö än vår!

    SvaraRadera
  11. Här är du inte alls i närheten av Sverige, väldigt exotisk bild, fint!

    SvaraRadera
  12. Båten är säkert det dyrbaraste de äger. Slitsamt är det nog allt,men de är nog glada att de kan fiska eller kanske kör de turister i den....

    SvaraRadera
  13. Dem ser ut att ha det soligt o varmt på jobbet.
    Finstämd bild.

    SvaraRadera