fredag 30 augusti 2013

Ordlös lördag Porträtt



Ordlös lördag

15 kommentarer:

  1. Underbar bild! Snacka om porträtt!
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Det tog mig ett tag men det är kanske ett självporträtt.

    SvaraRadera
  3. Snygg komposition. Målande porträtt med konstnärligt uttryck. Enkelt och stilrent. Italien har stil, även i en trappa :-)

    SvaraRadera
  4. Hon ser både ledsen, förvånad och förskräckt ut, men jag gillar just det! Att man kan tolka in flera känslor i en bild/porträtt.

    SvaraRadera
  5. Ett porträtt man måste tycka något om - men jag kan inte bestämma mig för VAD jag tycker :) Och det gillar jag!

    SvaraRadera
  6. Hehe, skulle vilja se originalet ;0) Helt underbart, gillar mycket!

    SvaraRadera
  7. Så snygg bild och så läcker miljö! Och kreativt sätt att tolka portätt på! Finfint!

    SvaraRadera
  8. Fint porträtt! Inte vackert men mycket intressant. :)

    SvaraRadera
  9. Ikke selvmalt?
    Interessant i alle tilfeller.
    Flott bilde.
    Mormor ønsker god kveld :)

    SvaraRadera
  10. Vilket häftigt foto! Så mycket spännande i den trappan, och ett porträtt som krona på verket!

    SvaraRadera
  11. Jo, porträtter är gammalt, 1951, jag är 2 år, hänger på kammaren här på torpet. Lite sprucket o medfaret men vem är inte det. På den tiden var en kamera inte i allas ägo.
    Har lånat en mack, min dator är i stan, så jag vet inte riktigt om jag lyckas.

    SvaraRadera
  12. Snyggt porträtt, och framför allt en snygg bild, och som man brukar säga: It´s all, in the eye of the beholder :)

    SvaraRadera
  13. Min första tanke: självporträtt!!
    Vilka tuttar du har!! dem lär inte hamna nere i knävecken.
    Vad kan jag annat än "säga": härlig bild.

    SvaraRadera
  14. Oj.. hon ser lite stressad ut :)
    Jättesnygg gränd!

    SvaraRadera