fredag 21 juni 2013

Ordlös lördag Bygd


Ordlös lördag

10 kommentarer:

  1. Vakkert fra Island.
    Feire midtsommer med glede. :)
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/06/21/bygd-eller-byggd/

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert landskap !! Island ?? Det hade jag nog aldrig kunnat gissa men lösningen finns ju bland dina etiketter.
    Önskar dig en fortsatt skön Midsommarhelg !

    SvaraRadera
  3. En sagolikt vacker ö! Så spännande att få besöka Island.

    SvaraRadera
  4. Väldigt vackert... dit vill jag gärna åka någon gång...

    SvaraRadera
  5. Wow det är ett land som jag önskar resa till.

    SvaraRadera
  6. Vackert, skulle gärna vilja resa dit!

    SvaraRadera
  7. Vackra, vackra Island! Dit vill jag åka tillbaka!

    SvaraRadera
  8. Så inbjudande! Ungefär som jag tänker mig Island... fast det ser lite varmare och grönare ut. :)

    SvaraRadera
  9. Med din fina bild har du "klämt" in båda orden..
    O visst - Island är sagolandet, drömlandet för fotografer.
    Det finns överst på min önskelista... en två tre veckor med obegränsad frihet att plåta.
    Än finns det drömmar - alltså lever jag!

    SvaraRadera