söndag 23 juni 2013

Bilden talar



Bilden talar

10 kommentarer:

  1. ..men vad är det egentligen den vill ha sagt ;-)
    Mycket att tolka och tyda här !

    SvaraRadera
  2. Många olika saker bilden säger samtidigt...

    http://nakak71.blogspot.se/2013/06/bilden-talar-7.html

    Kram Kakan

    SvaraRadera
  3. Det snakket høyt, men jeg tror ikke jeg helt forstår språket :) Eller kanskej jeg ikke vil.
    Ha en flott kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/06/23/bildet-forteller/

    SvaraRadera
  4. Pölse-tanten undrar vem det är, fin drake;-)

    SvaraRadera
  5. Här var det gott om budskap. Undrar vem pölsetanten är? Jag brukar gilla graffitti, men här är jag lite tveksam. Finfint till temat är det.

    SvaraRadera
  6. Svar på din fråga hos mig:
    Ja det är sopsortering på en hamburgerrestaurang...
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  7. Svårtolkat budskap. Mer klotter än graffiti tycker jag.

    SvaraRadera
  8. Undrar vad "konstnären" vill säga och så blir jag nyfiken på vem pölsetanten är...

    SvaraRadera
  9. Här var det hett - Pölsetanten - bra att man får veta 112 ;)

    SvaraRadera
  10. Åhh, en drake! Den kunde fått bo på vår vardagsrumsvägg! Fast då får den vara lite tystare... Och pölsetanten får INTE följa med...

    SvaraRadera