torsdag 5 maj 2016

Torsdagstema I like

Hög charmfaktor här! Jag föll direkt.

Torsdagstema

12 kommentarer:

  1. Fin !
    Lite mat å finne på bakken :)

    Ha ein fin dag.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också fallit för en sådan liten fin häst!
    Ha en trevlig helgdag!

    SvaraRadera
  3. Vilken liten fin Shettis! Min första ponny var en Shettis, envis som synden och jag flög av minst tre gånger varje ridtur ;)

    SvaraRadera
  4. Håller med :) Hög charmfaktor!

    SvaraRadera
  5. Faller pladask !!! Så jättefin och så liten.

    SvaraRadera
  6. De är ju hur söta som helst de där småhästarna!

    SvaraRadera
  7. Väldigt söt och vilken vacker hästsvans.

    SvaraRadera
  8. Himla söt. Klart att man gillar en charmig liten häst :D

    SvaraRadera
  9. Det förstår jag! Men vad ska stackaren äta!?!

    SvaraRadera
  10. Helt klart en söt liten pålle. Är det en yngling eller är rasen liten som Gotlandsruss?

    SvaraRadera
  11. Inte svårt att bli kär i den där��

    SvaraRadera