tisdag 8 september 2015

TisdagsTema Vilse

Men nu har jag väl gått vilse!

Tisdagstema

12 kommentarer:

  1. Jaaa så vitt djuret i fråga inte ska serveras på tallrikarna i den där roof-top-restaurangen ... fast det är väl ovanligt att råvarorna tar trappan på egen hand ... :D

    SvaraRadera
  2. Kreativt som alltid !!!
    Kunne ikkje vere meir passande til tema enn dette :)
    Litt skremande å treffe på dei store dyra midt i trappa.

    Ha ein fin tysdag.

    SvaraRadera
  3. Suverän bild vid trappan upp till restaurangen! Fast de hade nog kommit lite vilse.

    SvaraRadera
  4. Ja antingen har du eller djuren gått vilse! Läcker bild till dagens tema!!

    SvaraRadera
  5. Haha.. vilken helt underbar bild. Inte så lite vilse men sen är det ju i Indien också. Inte lätt att hitta rätt där ;-)

    SvaraRadera
  6. Klockren tolkning var det här för de kan inte höra hemma på trappan. För de skulle väl inte gå på restaurang? Nåväl de ser en aning annorlunda ut och har lockade horn men kan nog stångas ändå, men de ser faktiskt snälla ut.

    SvaraRadera
  7. "Jag ska ju upp till taket för att komma till restaurangen, jag får vända och gå upp igen..."

    SvaraRadera
  8. Ja det kan man hålla med om. Ett ovant underlag för hovarna också, och trappor, kossor går väl inte i trappor. Stackare, hoppas den snart hittade hem igen..

    SvaraRadera
  9. Haha, jaa det ser väl så ut! (Där bör man inte lida av koskräck..!)

    SvaraRadera
  10. Haha, jaa det ser väl så ut! (Där bör man inte lida av koskräck..!)

    SvaraRadera
  11. Ops, i den trappen hade jag aldrig satt min fot!!

    SvaraRadera