fredag 2 januari 2015

Ordlös lördag Materia



Ordlös lördag

12 kommentarer:

  1. Jag ser ett stenansikte där, häftig materia!

    SvaraRadera
  2. Vackert med sköna former och färger!

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker urholkad sten. Ser att det är höga berg runt omkring så gissar att det är från en av alla dina resor.
    Festligt med paddlarna i ån. Måste ha varit läckert. God fortsättning!

    SvaraRadera
  4. Spennande bilde.
    Det er nok tatt i fjerne strøk ?

    SvaraRadera
  5. Så häftigt den stenen blivit urholkad!

    SvaraRadera
  6. Härlig bild!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Vacker bild, det ser så varmt och skönt ut.

    SvaraRadera
  8. Vilken läcker bild!
    Jag har ju tagit mig en liten semester från fotoutmaningarna över jul och nyår, men kommer igen till veckan :)

    SvaraRadera
  9. Vackert är det med och orange stenar! :)

    SvaraRadera
  10. Fint som vanligt, själv är jag sen! Julhelgen/nyår har varit ett rent o skärt helvete. Därför är jag sen med såväl julhälsning som en önskan till dig om ett Gott Nytt År osv. Men skam den som ger sig. Så nu har jag lagt in ett inlägg! Sort tack till dig för alla vänliga kommententarer o varma hälsningar. Dina fantastiska bilder som du delar. Hade ju tänkt att mitt första pensionärsår skulle ägnas åt foto o utveckling men, så blev det inte.
    Så stort tack o jättekram för allt stöd o uppmuntran!

    SvaraRadera
  11. Dött men ändå levande - o vackert.

    SvaraRadera