fredag 19 oktober 2012

Ordlös lördag Aktivitet



Ordlös lördag

14 kommentarer:

  1. Morgongymnastik med elegans och precision. Vilken skönhetsupplevelse för oss åskådare på en parkeringsplats i Bangkok!

    SvaraRadera
  2. Ja det kan jag tänka mej, det är nog bra för både kropp och själ;-)

    SvaraRadera
  3. Sunt og flott å se på også.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/19/ma-hvile-hodet-og-kroppen/

    SvaraRadera
  4. Härligt! Nyttig aktivitet. När jag var i Peking 1982 så såg det ut så här i alla parker under morgonen o förmiddagen. Snyggt!

    SvaraRadera
  5. Aktivitet som passar alla åldrar, långsamma vackra rörelser!

    SvaraRadera
  6. Ser ut som thai chi, önskar att jag hade ro att prova på något sådant. Fint fångat!

    SvaraRadera
  7. Thai chi, eller hur? Har provat det, men jag vill ha lite mer fart! ;)

    SvaraRadera
  8. Själslig aktivitet man mår bra av!

    SvaraRadera
  9. Spännande och långt ifrån Sverige.

    SvaraRadera
  10. Kan tänka mig att det såg vackert ut. Kontrollerade långsamma rörelser är onekligen en aktivitet som lockar även lite äldre människor. :-)
    Härligt att kunna göra det så där utomhus.

    SvaraRadera
  11. Kan inte tänka mig bättre aktivitet till ett ordlöst tema!

    SvaraRadera
  12. Det ser så "elegant" ut när de gör sina rörelser!

    SvaraRadera