söndag 21 juli 2013

Bilden talar


Bilden talar

6 kommentarer:

  1. Jaha.. och varför har man slängt in de blå fina korgarna i grönskan undrar jag ju förstås. Någon som är trött på att handla eller inte har råd att handla eller någon som bara är lite konstig ;-) Perfekt talande bild som väcker nyfikenhet.

    SvaraRadera
  2. Jag undrar också varför korgarna ligger där alldeles i närheten av gästhamnen! Troligen var det någon som inte hade lust att gå tillbaka med korgarna dit där de hörde hemma! Fy, vad man blir arg och ledsen!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att folk inte kan ställa tillbaka saker där de ska vara...

    Angående stenen/altaret kan du läsa om den på följande länkar
    http://nakak71.blogspot.se/2013/07/torsdagstema-100.html
    http://nakak71.blogspot.se/2013/07/annorlunda-saker.html
    eftersom jag där skrivit om honom och altaret…

    Ha det bra!
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  4. Jag tänker att några har kört rally med korgarna och en vann och en förlorade :-)
    Sen kan man ha massa synpunkter på att de ligger på fel plats, tråkigt förstås,men jag väljer här att tro att någon lekt med dem utan annat uppsåt än att leka rally.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Kundkorgar på rymmen, snygg färg här hos oss är alla röda;-)
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  6. Buskarna har storshoppat...

    SvaraRadera