tisdag 1 januari 2013

TisdagsTema - Best of 2012

Min mest omtumlande upplevelse undet 2012 var resan till Rajastan i Indien. Där fick jag se Taj Mahal, färdas i rickshaw i Old Delhis trånga gränder, åka på tigersafari och bo i maharadjapalats. Men jag fick också se kontrasten mellan yttersta fattigdom och enorn rikedom.

Mest glädje har jag haft av min fotoblogg som kom till efter idoga påstötningar av min dotter. Visst har det trasslat ibland men det har varit väldigt stimulerande att para ihop olika teman med passande bilder. Tack kära dotter för din support!

Tisdags tema

11 kommentarer:

  1. Ryser när jag ser ormen - men det är lätt att förstå att den resan lätt får din "best of"-stämpel! Gott 2013 önskas du!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt minne från året som gått.

    SvaraRadera
  3. Att resa och uppleva är fantastiskt!

    Absolut var jag med på vigseln på stranden....det är ju mina bilder ;-)

    SvaraRadera
  4. Bra dottern!! Inte vill vi missa dina bilder!

    Jag önskar dig ett underbart 2013 fyllt med kreativitet och härliga utmaningar!

    SvaraRadera
  5. Förstår att den resan står högt i kurs! Just kontrasten mellan rikedom och fattigdom är något jag brukar ta med mig hem från mina resor. Det sätter sådant perspektiv på livet här hemma.

    Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig! Hoppas vi ses även 2013 ute i cyberrymden.

    SvaraRadera
  6. Ja - det där är en fantastisk resa.
    Gjorde den själv för många år sedan.

    Tack för att du delar med dig av alla fantastiska bilder och berättelser!!

    SvaraRadera
  7. Jag förstår att det är en häftig resa att göra, det är också häftigt att se dina fina resebilder!

    SvaraRadera
  8. Förstår att det var en häftig resa. Min syster och svåger bodde ett par år i Bangalore, men vi fick aldrig tillfälle att hälsa på dem. Synd.

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig resa det måste ha varit :D

    SvaraRadera
  10. Låter som en helt underbar tripp...
    God fortsättning på 2013.
    Kramen.

    SvaraRadera
  11. Låter som en helt underbar tripp...
    God fortsättning på 2013.
    Kramen.

    SvaraRadera