fredag 11 januari 2013

Ordlös lördag Nattbild



Ordlös lördag

16 kommentarer:

  1. Vilket fint ljus i bilden.
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  2. Väldigt snyggt, vilken vacker entré!

    SvaraRadera
  3. Pampig byggnad som får lite liv av allt ljus!

    SvaraRadera
  4. Fint belyst fasad med olika färger på ljuset!

    SvaraRadera
  5. Lekkert belyst. Nydelig bilde, ble det.
    Ha en fin lørdag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/01/12/opplyst-i-nattenilluminated-in-the-night/

    SvaraRadera
  6. Jag skulle gärna sett mera av byggnaden. Den ser stor och pampig ut!
    Dessutom är den vackert illuminerad!

    SvaraRadera
  7. Dramatiska ljus- och skuggeffekter på den pampiga byggnaden. Ser att den finns i Frankrike och blir nyfiken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Byggnaden, Hotel De Ville (stadshuset), finns i Ribeauvillè, Alsace. Har aldrig varit inne i byggnaden så jag vet inte om den är sevärd.

      Radera
  8. Vackra belysningar på den gamla byggnaden. Ser jättemysigt ut.

    SvaraRadera
  9. Varför tänker jag på Kulturnatt? Kanske för att byggnaden är så ståtlig och vacker. Mycket fint!

    P.S. Tack för att du påpekade min fadäs med bildtexten. Hjärnan hade väl somnat redan när jag postade nattbilden. ;)

    SvaraRadera
  10. Först nu, när jag ser din bild och undrar vad det är för vacker byggnad, kom jag på att det här är ett ORDLÖST tema. Jaja, ibland hänger hjärnan inte riktigt med... Hur som helst är det en spännande bild du visar. Byggnaden är så vackert upplyst och man blir nyfiken på hur det ser ut på insidan.

    SvaraRadera
  11. Wow...jättefin och stämningsfull bild!

    SvaraRadera