måndag 16 oktober 2017

Veckans Ord METALL

Läcker skylt i silverstaden Sala.

Veckans ord

19 kommentarer:

  1. Herleg skilt. Eg fekk lyst på noko godt å spise :)
    Her har vore storm i natt og det ser ut som ei slagmark utandørs,
    men regnet har letta no.
    Ha ein god dag.
    Klem frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  2. Så heter ju stället Silverstaden också ... :-D Och naturligtvis i Sala, var annars?

    SvaraRadera
  3. Ja snygg skylt och lite god mat och
    dryck är ju aldrig fel :-)
    Ha det bra

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Läcker skylt som lovar läckra saker. Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. En jättefin skylt och det ser ut som en väligt intressant affär. Där skulle jag gärna kika in.

    SvaraRadera
  6. Riktigt fin skylt och säkert massa gott där inne :)

    SvaraRadera
  7. Frestande skylt! Rejält gjord i metall dessutom.
    Den butiken skulle jag gärna besöka :-)

    SvaraRadera
  8. Om inte annat så lite annorlunda och annorlunda saker är vackra!

    SvaraRadera
  9. En verkligt inbjudande skylt. Kul tolkning av temat.

    SvaraRadera
  10. Underbar skylt, och jag ska villigt erkänna, att jag inte kom ihåg silverstaden. Fick kika på din text!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  11. Den gillar skylten gillar jag!
    Som silver ju :-)

    SvaraRadera
  12. Tålig, tydlig och nästan vacker!

    SvaraRadera
  13. Både metall i skylt och text, kul fångat.

    SvaraRadera
  14. Snygg skylt med skarpa färger!

    SvaraRadera
  15. Silver är ju dessutom också en metall!

    SvaraRadera