måndag 26 juni 2017

Veckans Ord BAD

En liten badpojke.

Veckans ord

18 kommentarer:

  1. En annorlunda badbild med de gula nyanserna istället för de blåa som vi är vana vid. Fin bild.

    SvaraRadera
  2. Ser skönt ut. Inget kylslaget bad det där av färgerna att döma....

    SvaraRadera
  3. ser skönt ut. själv är jag en badkruka :P

    SvaraRadera
  4. Ett litet dopp är ju aldrig fel i värmen :)
    Härlig bild.
    Ha det bra:)

    SvaraRadera
  5. Härlig badbild! Där ser så varmt ut att kanske till och med badkrukan jag hade vågat mig på ett dopp ;)

    SvaraRadera
  6. En bild säger mer än tusen ord!

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Herleg bilde.
    Det var nok deilig å kjøle seg av i vatnet.
    Men reint ser det ikkje ut...

    SvaraRadera
  10. Jättefin badbild från någonstans i sydostasien misstänker jag.

    SvaraRadera
  11. Vad gullig han är som står där alldeles ensam i vattnet. Väldigt fin bild! Ha det gott!

    SvaraRadera
  12. Vilken gullig liten kille och det ser skönt ut att svalka sig i lite vatten.

    SvaraRadera
  13. Härlig badbild!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  14. Att komma in här från att ha sett tolkning efter tolkning av temat med bad i Svenska klara, blå, vatten ... det får mig att haja till - på ett bra sätt!

    SvaraRadera
  15. När jag ser såna där bruna sjöar väntar jag bara på att en krokodil eller stor orm ska dyka upp.... Jättefin bild!

    SvaraRadera
  16. Verkligen en riktigt fin badpojke :)
    Tack för din fina tolkning och tack för länk
    KRAM

    SvaraRadera
  17. Sicket litet charmtroll <3

    SvaraRadera