tisdag 5 januari 2016

TisdagsTema Ont

Ont i örat?

Tisdagstema

9 kommentarer:

  1. Ja, det ser verkligen ut som det är ont i örat - vilken skön bild på temat :)

    SvaraRadera
  2. Ja det eller för hög musik:-)
    Lite för kallt för min snart trettonåriga
    Signe så hon får gå kortisar.
    Själv räddas jag av tankarna på att våren
    snart är här.
    Ha en skön Trettonhelg

    SvaraRadera
  3. Ajaj! Synd att jag inte deltar i utmaningen.....har annars en hel del blåmärken att fota. Tack och lov gör de inte särskilt ont!
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  4. Det ser ut som han har tandvärk!! Inte skönt alls!

    SvaraRadera
  5. Flott bilde som illustrerer godt
    det å ha øreverk.
    Her i huset er både mannen min og eg råka av øreverk
    og vondt i halsen. Håpe det snart er over.

    Klem frå Anne-Mari

    SvaraRadera
  6. Ja kanske ont i örat eller bara intagit funderarställning :)

    SvaraRadera
  7. Ja, det kan man ju faktiskt tro :) För han kan ju inte bekymra sig om det kalla vädret som vi har här, hos honom ser det varmt och skönt ut.

    SvaraRadera
  8. Jag tippar att han har ont i huvudet. Han har dragit så hårt hårtestarna och fäst dem uppe på hjässan att det börjat göra ont i huvudet. Ha, bra tolkning !

    SvaraRadera