tisdag 2 september 2014

TisdagsTema Början

Början på en fotbollskarriär?

Tisdagstema

10 kommentarer:

  1. Eller begynnelse på et mål.
    Flott bilde.
    Ha en fin dag :)
    Mormor

    SvaraRadera
  2. Yes och en massa pengar;-)
    Vad konstigt det brukar ju funka, har haft väldiga
    problem med hennes utmaning förr men nu var det ett tag sedan.
    Tror hon har femdubbla spamskydd och då blir det så där, hon
    brukar svara att jag tömmer spam så ofta jag kan för det mesta
    kom mitt bidrag in på kvällen när allt var slut.;-(
    Ha en bra dag, här är det halvklart och en temperatur
    som passar mej;-)

    SvaraRadera
  3. Tänk att jag som har fyra grabbar har inte kunnat ta en fotbollsbild på någon av dom! Till slut med "nr 4" blev det dock lite handbollsbilder ;) Härlig början. /Anette

    SvaraRadera
  4. Säkert, och kanske då kan denna bilden vara värd en del när de slår igenom :)

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig actionbild! Sport är annars inte så lätt att fota tycker jag så bra gjort!

    SvaraRadera
  6. Haha.. ja varför inte.. då lär han bli rik om han lyckas!

    SvaraRadera
  7. Ja vem vet! En roligt fartbild fick du i alla fall! :)

    SvaraRadera
  8. En blivande Zlatan! Snyggt fångat!

    SvaraRadera
  9. En sån början gillar vi! Nyttigt hälsosamt och dessutom kan det rent av bli inkomstbringande! Vilken bra börjanE#

    SvaraRadera