tisdag 26 augusti 2014

TisdagsTema Bråttom

Här går det undan.

Tisdagstema

9 kommentarer:

  1. Snyggt fångat med allt skum som far i luften. De är dock lite otäcka de där, det är inte alla som sköter sig. Jag skulle aldrig våga ge mig ut på en. Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Här gàr det undan! Ser riktigt härligt ut även om jag själv nog inte skulle vàga mig ut med en sàdan fart..

    SvaraRadera
  3. Ser mysigt ut men jag skulle nog inte klara det,-)
    Regn hela dagen här men från och med i morgon
    ska det bli fint.
    Skadorna på huset besiktigade idag och var
    större än vad vi trodde, ja man kan inte ha tur jämt.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  4. Det så morsomt ut, men jeg står over.
    Har det heller ikke sååå travelt. Fint bilde også
    Ha en flott dag :)
    Mormor

    SvaraRadera
  5. Mycket fart i den bilden. Man undrar vart han har bråttom.

    SvaraRadera
  6. Härlig actionbild! Jag skulle gärna ta mig en tur på den där.=)

    SvaraRadera
  7. Dom där vidundren framförs ofta alldeles för fort och vårdslöst. Och inte tror jag att det beror på att dom har bråttom .... ;-( Men en fartig bråttom-bild blev det!

    SvaraRadera
  8. Ibland ser bråttom väldigt kul och spännande ut!

    SvaraRadera
  9. Det var verkligen full fart. Härlig bild med det skummande vattnet.

    SvaraRadera