fredag 3 januari 2014

Ordlös lördag Vinter


Ordlös lördag

20 kommentarer:

  1. Ja tur man har arkivbilder, vitt och fint
    men jag föredrar det gröna i år.
    Ha en skön kväll;-)

    SvaraRadera
  2. Så det blev ju en riktig vinterbild. Så långt ifrån denna dag, en gråsvart, våt drypande filt ligger över torpet o dess omgivning. Snacka om "långfredag". Det är något nytt med länkningen, så "gubbskrället" är tillbaka.
    En riktigt god fortsättning på det nya året vill jag önska dig!

    SvaraRadera
  3. Var vinter jo?
    Flott bilde av vinterfotograf.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/01/03/hysj-det-er-ordlost/

    SvaraRadera
  4. Så flott vinterbilde! Lengtar etter snø når eg ser slike bilder. Er litt lei av regn og vind...

    SvaraRadera
  5. Wow vilket vinterlandskap! Snyggt!

    SvaraRadera
  6. ÅH vilken vacker bild! Ljuset, vintern, och färgerna är så vackra! Får mig att längta efter den riktiga vintern även ifall det är otroligt bekvämt med snöfritt!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  7. Dejligt vinter billede, desværre vi har ikke sne :-)

    SvaraRadera
  8. Vinter "på riktigt" - med bonus; sol! :) Det gillar jag!

    SvaraRadera
  9. "Riktig Vinter"! Det ser kallt ut men också väldigt vackert och snöljust.
    Önskar dig en ljus helg!

    SvaraRadera
  10. ...walking in a winter wonderland...

    Så flott vinterbilde

    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  11. Vacker bild, men burr vad det ser kallt ut...!

    SvaraRadera
  12. En sån vacker vinterbild !! Tänk om alla dagar under den långa vintern där uppe i norden vore lika vackra. Tycker du fångat det iskalla väldigt fint.

    SvaraRadera
  13. Så vackert. Så vill jag vinter ska se ut!

    SvaraRadera
  14. Vacker vinterbild, gnistrande snö och strålande sol, det är vinter! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  15. Tänk att få fota snö men det verkar man inte få göra i år...
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  16. En helt perfekt vinterbild. Jag längtar faktiskt efter snö nu.
    Ha en skön helg. :)

    SvaraRadera
  17. Vilken snygg vinterbild.
    Knepigt med snön i södra delen av Sverige...
    Själv valde jag en arkivbild, kanske kommer det snö nästa helg. Jag saknar solen! Det är mest mulet.
    Undrar lite över den snörika och soliga bilden, har du också letat upp en arkivbild? ;-)

    SvaraRadera
  18. Så vackert vinterlandskap som blir mer levande pga kvinnan som fotar... tumme upp!

    SvaraRadera
  19. Det kallar jag för VINTERBILD!!
    Kylan känns runt öronen - tar på mig mössan!
    Det är SÅ jag vill ha det!

    SvaraRadera